جمعه ؛ 30 شهريور 1403
16 تير 1397 - 10:15
معرفی پیام رسان ایرانی «رینگ»

«رینگ» در ریل خدمت رسانی مجازی

حجم بالای استفاده از شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان، موضوعی است که در بسیاری از کشور‌های جهان تجربه شده و اپراتور‌ها و برنامه نویسان ارائه دهنده خدمات را به این فکر انداخته که هرچه بیشتر این پیام رسان‌ها را منطبق بر نیاز کاربران، به خصوص کاربران بومی، طراحی کنند.
کد خبر : 1066

پایگاه رهنما : 

حجم بالای استفاده از شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان، موضوعی است که در بسیاری از کشور‌های جهان تجربه شده و اپراتور‌ها و برنامه نویسان ارائه دهنده خدمات را به این فکر انداخته که هرچه بیشتر این پیام رسان‌ها را منطبق بر نیاز کاربران، به خصوص کاربران بومی، طراحی کنند. همچنین انتقال احتمالی درآمد‌های حاصل از این اپلیکیشن‌ها به کشور‌های خارجی، موضوعی است که برای آن باید چاره اندیشی شود. بر این اساس، ایران نیز از این چالش به دور نبوده و هر روز بین ایرانی‌ها استفاده از پیام رسان موبایلی با استقبال بیشتری روبه رو میشود و تعداد کاربران ایرانی این شبکه‌ها به طور دائم در حال افزایش است. هر کدام از پیام‌رسان‌های بومی قابلیت-های مختص به خودشان را دارند که آشنایی و نصب آن‌ها می‌تواند امکانات متنوعی برای کاربرانشان فراهم کنند. رینگ هم از جمله نرم‌افزار‌هایی است که در میان این پیام‌رسان‌ها به چشم می‌خورد.
رقابت در بازی‌های آنلاین
پیام‌رسان «رینگ» شمار زیادی از اطلاعات کاربردی، خدمات، بازی و سرگرمی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و با استفاده از این پیام‌رسان می‌توان در بازی‌های آن‌لاین با دوستان رقابت کرد و آن‌ها را به‌چالش کشید. این پیام‌رسان با ارائه پلت فرم‌های مختلفی همچون اندروید، IOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا همیشه و در هر لحظه به دنیای ارتباطات دسترسی داشته باشند. مکالمات متنی و چت کردن به تنهایی فاقد جذابیت کافی و در درازمدت کسل کننده است. در پیام رسان رینگ می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و… ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. در این پیام‌رسان نیز مانند اغلب پلت‌فرم‌ها امکان تهیه عکس، فیلم، استیکر و... وجود دارد.
پوسته‌های جذاب در رینگ
مزیت دیگر نهفته در این پیام‌رسان این است که رینگ اجازه می‌دهد پوسته جذاب و دلنشین مورد نظرتان را انتخاب و اعمال کنید و در این راستا، پوسته‌های اختصاصی و جذابی نیز تدارک دیده است تا همه چیز در محیط این پیام‌رسان مطابق میل شما باشد. همچنین رینگ اطمینان داده است که کاربران به‌راحتی می‌توانند از مدرنترین روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به این پیام‌رسان استفاده کنند و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن باشند پیام‌رسان رینگ با انتخاب شعار با رینگ متصل بمان، حلقه اتصال کاربران در فضای مجازی است که ضمن دارا بودن تمامی امکانات عمومی پیام‌رسان‌ها، امکان تماس صوتی رایگان را نیز فراهم می‌کند. این پیام رسان به کاربران خود قول داده است به زودی خدمات بی‌شمار دیگری از جمله، فروشگا‌های آنلاین، سرویس‌های مالتی مدیا، سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری و... را بر بستر رینگ فراهم کند. بسیار خوب است که طراحان ایرانی با درک و شناسایی نیاز‌های آتی کاربران، به سمت نوآوری و جذب مخاطب حرکت کنند؛ زیرا فضا، نیاز و کشش بازار و خواسته‌های مخاطبان، پاسخگوی تمرکز و سرمایه گذاری بیشتر بر روی این نوع اپلیکیشن‌های جدید است. این پیام‌رسان متعلق به شرکت فن ایده صبا است که طی یکی دو روز گذشته یکی از روزنامه‌ها عنوان کرد «برند رینگ متعلق به مجموعه صباایده است که مالک آپارات هم به‌شمار می‌آید».
چگونه رینگ را نصب کنیم؟
برای نصب پیام‌رسان رینگ می‌توانید از مارکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی نظیر گوگل‌پلی و بازار استفاده کنید. به طور کلی با پیام‌رسان رینگ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در رینگ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های رینگ بهره‌مند شوید. با ارائه نرم‌افزار‌های متنوع بومی هیچ بعید نیست که پیام رسان‌های ایرانی در آینده به سطحی از مقبولیت برسند تا دیگر محتاج استفاده از اپلیکیشن‌های خارجی نباشیم و بتوانیم با گسترش محصولات داخلی و حمایت از آن‌ها به اشتغال زایی، افزایش درآمد و پیشرفت مردم کشور خودمان کمک کنیم.

ارسال نظرات